Q
Hoe ver van te voren moet ik bij jullie reserveren?
AHet is verstandig om direct, wanneer je weet dat je door Pure Glamour bruidsstylisten verzorgd wilt worden, te reserveren. Zo ben je verzekerd van onze beschikbaarheid op je trouwdag.
Q
Hoe kan ik reserveren?
ADat kan telefonisch, per e-mail of middels ons boekingsformulier.
Q
Hoe weet ik of jullie nog beschikbaar zijn op mijn trouwdag?
AVul ons Bel mij formulier in of onze boekingsformulier en wij bellen je binnen 24 uur of op de dag naar keuze terug. Je kan natuurlijk ook zelf contact met ons nemen door Pure Glamour te bellen of te mailen.
Q
Komen jullie bij mij aan huis?
AJa, de bruidsstylisten van Pure Glamour komen uitsluitend aan huis of op locatie. Je hoeft de deur dus helemaal niet uit.
Q
Komen jullie naar het kasteel of landgoed waar ik ga trouwen
A Ja, de bruidsstylisten van Pure Glamour komen daar, waar jij ze wilt hebben.
Q
Ik ga trouwen in het buitenland is dat een probleem?
A Nee, Pure Glamour werkt nationaal en internationaal op locatie, dus het maakt niet uit waar jij gaat trouwen. Je moet wel rekening houden met reiskosten.
Q
Kan ik ook naar jullie komen voor de try-out?
A Nee, de bruidsstylisten van Pure Glamour komen uitsluitend aan huis of op locatie.
Q
Is het mogelijk om mijn familie en vriendinnen ook door jullie te laten stylen?
A Natuurlijk is dat mogelijk, de bruidsstylisten van Pure Glamour kunnen de hele familie een stralend uiterlijk bezorgen.
Q
Krijg ik korting als ik meer mensen laat stylen?
A Ja, hoe meer personen je laat stylen, hoe hoger je korting zal worden. Bel snel naar ons hoofdkantoor voor meer informatie
Q
Kan ik mijn bruidskapsel & bruidsmake-up ’s avonds laten bijwerken?
A Natuurlijk kan dat. Het is natuurlijk wel zo prettig om je bruidskapsel en/of je bruidsmake-up ’s avonds bij te laten werken voor het feest. Onze bruidsstylisten zullen je dan in een echte pure feestdiva omtoveren.
Q
Wanneer moet ik betalen en hoe moet ik jullie betalen?
A Binnen 14 dagen na dagtekening van de factuur. Middels een bankoverschrijving
Q
Waarom moet ik vooruit betalen?
AJij als bruid wilt natuurlijk verzekerd zijn van onze diensten op je trouwdag. Zo willen wij natuurlijk ook verzekerd zijn van jou als klant voor deze dag.
Q
Krijgen de familieleden en/of vriendinnen ook een try-out?
A In principe niet, dit kan echter wel altijd van te voren aangevraagd worden.
Q
Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben met het resultaat op de try-out?
A Als je op de try-out merkt dat je niet tevreden bent met het eindresultaat, dien je dit direct aan de bruidsstylist door te geven en de klantenkaart niet voor akkoord te tekenen. Ons hoofdkantoor neemt dan contact met je op om alle opties met je te bespreken. Wanneer je de klantenkaart wél ondertekend hebt en na afloop toch niet tevreden bent, dien je direct contact met ons hoofdkantoor op te nemen. Je kunt dan tegen gereduceerd tarief een try-out met een andere bruidsstylist inplannen.
Q
Verkopen jullie haar accessoires?
A Ja, Pure Glamour verkoopt haar accessoires. Dit zijn kleine versieringen die een feestelijk geheel van jouw bruidskapsel zullen maken. Je kunt ze vinden op onze Pure Glamour onlineshop.
Q
Waarom is het kapsel en de make-up van de bruid duurder als het kapsel en de make-up van familie en/of vriendinnen?
A Het bruidskapsel en de bruidsmake-up van de bruid neemt ongeveer (incl. de try-out sessie) zo’n 5,5 tot 6 uur in beslag. Het kapsel en de make-up voor een familielid neemt ongeveer (excl. try-out sessie) 1 uur in beslag, incl. een try-out sessie maximaal 2 uur. Het verschil zit ‘m dus gewoon in de tijd.
Q
Is de bruidsstylist die Pure Glamour naar mij toe zendt gespecialiseerd in mijn huid en haartype?
A Voordat we een boeking aangaan nemen we uitvoerig door wat voor type bruid jij bent. Met deze info selecteren wij een stylist die het beste bij jou past, dus altijd de juiste stylist bij de juiste bruid is.
Q
Pure Glamour biedt garantie aan, wat houdt dit in?
A Pure Glamour werkt uitsluitend met topmerken, de hoogst mogelijke kwaliteit en expertise. Dat is de garantie die Pure Glamour aan jou biedt.
Q
Pure Glamour biedt een back up service aan wat betekent dit voor mij?
A Vervanging bij onvoorziene omstandigheden. De vervangende bruidsstylist zal op de hoogte zijn van jouw wensen d.m.v. de gearchiveerde foto’s van de try-out sessie en de aantekeningen. Een annulering is natuurlijk ook mogelijk.
Q
Worden mijn persoonlijke gegevens goed beschermt?
A Pure Glamour is transparant en er wordt zorgvuldig omgegaan met je persoonsgegevens. We beschermen de veiligheid en integriteit van de door ons verzamelde data. Je persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden. Je gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database. Mocht je niet willen dat we jouw foto op sociale netwerken tonen dan kun je dat natuurlijk aangeven en dan wordt dat niet gedaan.
Q
Wat betekent een try-out sessie?
ADe bruidsstylisten van Pure Glamour komen enkele weken voor je trouwdag aan huis of op locatie voor een proefsessie. Een handige tip is plan je proefsessie op de dag dat je jouw jurk gaat proberen, zo kan je het totaal plaatje alvast zien.
Q
Wat beteken een definitieve sessie?
A Dit houdt in jouw officiële trouwdag, na een proefsessie vindt er dus op de trouwdag de definitieve sessie plaats. Met alle informatie die is verzameld op de proefsessie over je wensen en voorkeuren hoef je niks meer te doen behalve te genieten van jouw mooie dag.
Q
Kunnen jullie mij helpen om mijn jurk aan te trekken?
A Natuurlijk een stylist van Pure Glamour doet dit graag voor jou

“Staat jouw vraag er niet tussen dan kan je Pure Glamour op allerlei mogelijke manieren contacteren. En je vraag alsnog stellen, onze team staat voor jou klaar’’

Bel mij terug

Naam

Telefoonnummer